keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Unnan valiojuhlaa!!!

Lauantaina erkkari, sunnuntaina 4.5.2014 Tampere KV näyttely. Sinne on aina mentävä, koska se on kotinäyttely :))

Mukaan minulta lähti kotoa Unna. Sanni tuli Vidan (Nicolen Major Mode) kanssa ja Maarit Monnan (Nicolen Festive Mode) kanssa. Koiria oli ilmoitettu reilut 60kpl. Tuomarina Itävaltalainen Uschi Eisner.

Olin edellisenä päivänä vitsaillut Unnan kasvattajalle, että Unna meinaa ottaa viimeisen sertinsä jostain isosta näyttelystä, mutta en todellakaan olisi uskonut, että näin oikeasti kävisi. Ja vielä niinkin pian, että Unna täytti vasta torstaina vaadittavan kaksi vuotta!!! Oikea kultahanhi minulla :))

Unna nimittäin sai todellakin viimeisen valioSERTinsä ja ollen PN-2 vara-CACIBin kera !!!! Olin aivan ihmeissäni!

Vida ja Monna saivat molemmat Erittäin hyvät arvostelut. Kiitos Sanni ja Maarit tyttöjen esittämisestä!


Kuvat alla (C) Laura Porevesi
Uusi Valio!!!

FI CH (LV CH) Sanillan Golly Miss Molly


"Mitä mä nyt oon tehnyt???"

Junnunarttuja, keskellä Vida ja Monna


Mustavalkoinen > Vida

Monna ja Vida

Monna pöydällä


Vidan menoa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti